Verzending en bezorging

Bij Huidpraktijkshop stellen wij ons ter doel om de snelste bezorging van de branche te hebben. Lees meer over hoe wij dat bereiken.

Snelle verzending

Op werkdagen voor 22:00 besteld volgende dag in huis!

Bestellingen voor 22.00 op werkdagen worden de dezelfde dag nog verstuurd met PostNL en de volgende dag of op de gekozen datum bezorgd.

Je kunt ook kiezen voor een brievenbus zending met DHL indien je product door de brievenbus past. Deze dienen voor 17:00 te worden besteld voor volgende dag bezorgd. Het kan zijn dat achteraf toch blijkt dat een bestelling toch niet door de brievenbus past. In dat geval zal de bezorger toch moeten aan bellen.

Wil je je bestelling ophalen bij een PostNL servicepunt? Als de bestelling voor 22:00 op werkdagen is besteld, haal je de volgende dag de bestelling op bij het gekozen punt. Bestellingen op zaterdag en zondag worden de dinsdag erop bezorgd bij het afhaalpunt. Bestellingen zijn tot 7 dagen na aankomst bij het afhaalpunt af te halen. Mocht een bestelling niet worden afgehaald dan komt het weer naar ons retour en gelden de normale retourkosten van €4,95.

Verzendkosten

Gratis verzending

Bij een orderbedrag hoger dan €39 brengen wij geen verzendkosten in rekening als je bezorgadres in Nederland, België, Duitsland of Luxemburg is. Is je bestelbedrag gelijk of onder de €39 dan rekenen we wel verzendkosten. Ook als je bezorgadres buiten dit gebied ligt rekenen we verzendkosten.

Verzendkosten per bestelling

  • €3,95 per bestelling voor een brievenbuspakket in Nederland en België.
  • €4,95 per bestelling voor een normaal pakket in Nederland en België.
  • €5,95 per bestelling voor een pakket in Duitsland.
  • €12,95 per bestelling in Europa, buiten Nederland, België en Duitsland.
  • €34,95 per bestelling buiten Europa.

Deze kosten kun je terugvinden tijdens het afrekenen van jouw bestelling.

Producten niet ontvangen?

Het belangrijkste is om eerst deze informatie zo snel mogelijk door te geven aan PostNL of DHL en zo snel mogelijk een melding te maken, PostNL en DHL kunnen wanneer de melding nog op de bezorgdag gedaan wordt, navraag doen bij de chauffeur waar het pakket zich mogelijk bevind. 

PostNL - Dit doe je via de track & trace-pagina van je pakket in de app en op web. Of gewoon direct via chatbot Daan zelf. In de chat kies je dan voor de optie ‘Navraag bij bezorger’. zie hier meer informatie

DHL - Rechts onderaan de track & trace pagina van je pakketje staat wat te doen als je pakket zoek is.

Wat kun je zelf verder doen?

  • Naaste Buren - Heb je ook bij de naaste buren gevraagd of deze mogelijk een zending hebben aangenomen?
  • Brievenbus - Als het een klein pakket is, kan het in de brievenbus zijn gedaan.
  • Veilige Plek om het huis - Enkele bezorgers leggen het pakket ook op een 'veilige plek' om het huis, heb je hier gezocht?
  • Camerabeelden - Als je een videodeurbel of beveiligingscamera hebt, kijk dan of je kunt zien waar de bezorger het pakket heeft achtergelaten.
  • Whatsapp buurt groep - Zit je in een Whatsapp groep van de buurt, doe hier dan een melding van het vermiste pakket

Is je pakket nog altijd niet gevonden, wacht dan nog 4 werkdagen af. Onze ervaring is dat je bestelling binnen 4 werkdagen alsnog bezorgd wordt, ook als er al bezorgd staat. Neem daarna contact met ons op, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.